Phần 2: Link Phần 2
Phần 3: Link Phần 3
Phần 4: Link Phần 4
Phần 5: Link Phần 5
16. Practical Game Design with Unity and Playmaker
Quyển sách này hướng dẫn cách xây dựng trí tuệ nhân tạo bằng công cụ Playmaker và áp dụng vào 1 game phát triển bằng Unity3D.01. Getting Started with Unity and Playmaker
02. User Interface
03. Components and State Machines
04. Creating Your First Game
05. Scripting and Custom Actions
06. Networking and Multiplayer
07. Working with External APIs
17. Unity 3.x Scripting
Quyển sách này hướng dẫn cách viết script cho nhiều tình huống khác nhau từ đơn giản đến phức tạp trong 1 game Unity3D.01. Diving into Scripting
02. Custom Character Controller
03. Action Game Essentials
04. Drag-and-Drop Inventory
05. Dynamic GUI
06. Game Master Controller
07. Introduction to AI Pathfinding and Behaviors
18. Unity 4.x Game AI Programming
Quyển sách này hướng dẫn cách lập trình AI cho game Unity3D.01. Introduction to AI
02. Finite State Machines
03. Random and Probability
04. Implementing Sensors
05. Flocking
06. Path Following and Steering Behaviors
07. A* Pathfinding
08. Navigation Mesh
09. Behavior Trees
10. Putting it All Together
19. Unity 4x Game Development by Example Beginners Guide
Quyển sách được viết dưới dạng tập hợp các tutorial nhỏ, rất hữu ích cho những ai đang lập trình Unity3D.01. That's One Fancy Hammer!
02. Let's Start with the Sky
03. Game #1 – Ticker Taker
04. Code Comfort
05. Game #2 – Robot Repair
06. Game #2 – Robot Repair Part 2
07. Don't Be a Clock Blocker
08. Hearty Har Har
09. Game #3 – The Break-Up
10. Game #3 – The Break-Up Part 2
11. Game #4 – Shoot the Moon
12. Game #5 – Kisses 'n' Hugs
13. AI Programming and World Domination
14. Action!
20. Unity Android Game Development by Example Beginner's Guide
Quyển sách được viết dưới dạng tập hợp các tutorial nhỏ, rất hữu ích cho những ai đang sử dụng Unity3D để phát triển game Android.01. Saying Hello to Unity and Android
02. Looking Good – Graphical Interface
03. The Backbone of Any Game – Meshes, Materials, and Animations
04. Setting the Stage – Camera Effects and Lighting
05. Getting Around – Pathfinding and AI
06. Specialties of the Mobile Device – Touch and Tilt
07. Throwing Your Weight Around – Physics and a 2D Camera
08. Special Effects – Sound and Particles
09. Optimization
No comments:
Post a Comment